Úprava provozu zákaznické infolinky
Vážení zákazníci,
rádi bychom vás informovali o změně v obsluze naší zákaznické infolinky.
Od 1.7.2025 dochází k úpravě provozní doby pro všeobecné dotazy. Jedná se o volbu č.9 v menu IVR.
Tyto dotazy budou nově vyřizovány v pondělí, středu a pátek od 9:00 do 15:00 hodin (dle aktuálních kapacit si vyhrazujeme právo na změnu provozní doby).
Telefonické dotazy na ostatní oblasti podpory, jako jsou informace k objednávkám, nabídky, fakturace, reklamace, technická podpora nebo vývoz zboží, zůstávají nadále bez omezení a jsou dostupné v obvyklém režimu. Pro usnadnění a zrychlení komunikace vám doporučujeme před hovorem si promyslet, zda se chcete zeptat na konkrétní objednávku, nabídku či expedici zboží. Tato příprava nám pomůže vaši záležitost efektivněji vyřídit.
Děkujeme za pochopení a věříme, že změna neomezí kvalitu vyřízení vašich požadavků.